25-01-2013

Knuffels van kindertekeningen

Knuffels van kindertekeningen of ook van volwassenen?


Ik begon met Tekenjeknuffel om knuffels van kindertekeningen te maken. Maar ik kreeg ook regelmatig tekeningen van volwassenen. De ene keer nam ik de opdracht aan, de andere keer niet. Afhankelijk van wat mogelijk was. Op een gegeven moment besefte ik nog eens dat ik 't meeste plezier haal uit het maken van knuffels van kindertekeningen.

Met plezier
Ik maakte (onder andere) deze knuffels met veel plezier. Toch richt ik me nu echt op de kindertekeningen. Als iemand een heel bijzondere reden heeft waarom ze een knuffel van een volwassen tekening willen laten maken, sta ik daar natuurlijk wel voor open.


Bijzonder
Kindertekeningen hebben voor mij iets speciaals. Ze zijn prachtig, leuk, verrassend en heel creatief. Bovendien geven ze mij meer de mogelijkheid om zelf creatief te zijn. Als ik een knuffel van een tekening gemaakt door een volwassene maak, heb ik namelijk het idee dat het perfect moet kloppen met de tekening. Dat is niet het geval bij kindertekeningen. Dan kan ik er meer van mezelf in kwijt.

Heb je een kindertekening waar je een knuffel van wilt laten maken? Stuur ze op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten